نوشته شده توسط : payan

شرکت پژواک خودرو پارسیان به شماره ثبت ۵۹۱۶۲۶ با سابقه ۱۰ ساله در خرید و فروش اقساطی خودرو یکی از برند های معتبر و شناخته شده در فروش خودرو می باشد. افزایش قیمت خودرو و کاهش قدرت خرید نقدی مردم، موجب شده است، خرید اقساطی خودرو مورد استقبال قرار بگیرد.

شرایط فروش اقساطی خودرو :
حداقل پیش پرداخت ( ۵۰ درصد )
بازپرداخت به صورت دو ماه یکبار بدون ضامن
پیدا کردن ضامن یکی از مشکلات دریافت وام و خرید اقساطی می باشد که ما این موضوع را حل کردیم و شما بدون ضامن می توانید، خودرو را خریداری کنید.

تحویل خودرو قبل از هر گونه پرداخت وجه
یکی از مهمترین ویژگی های ما این است که تا قبل از تحویل خودرو نیاز به هیچ گونه پرداخت وجه نمی باشد.

مزایای فروش اقساطی خودرو :
همواره سعی کردیم مناسب ترین شرایط را در فروش ایجاد کنیم تا مشتریان عزیز بدون دغدغه خرید خودرو را با اطمینان انجام دهند. رضایت مشتری یکی از مهمترین اصل ها ما در پژواک خودرو می باشد.

سند خودرو به نام خریدار
سند رسمی خودرو در صورتی که به نام خریدار نباشد، موجب مشکلات زیادی بعد از خرید خواهد شد. بسیار حائز اهمیت است که سند خودرو به نام خریدار صادر شود و خریدار صاحب اصلی خودرو باشد تا در دریافت کارت سوخت، انواع بیمه ها و … با مشکل مواجه نگردد.

تحویل آنی خودرو
در صورتی که خودرو خاص ایرانی مد نظر شما نباشد، تحویل خودرو با سرعت بیشتری صورت میگیرد. شما قبل از هرگونه واریز وجه جهت خرید اقساطی خودرو، خودرو خود را انتخاب میکنید و سپس خودرو در مدت زمان مشخص تحویل میگردد. برخی خودرو ها با توجه به تولیدات شرکت های خودرو ساز، در بازار کم هستند، در این صورت مدت زمان آماده سازی خودرو جهت تحویل طولانی تر خواهد شد. به طور مثل پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای مشکل تر از دنا پلاس می باشد.

۲۴ ساعت فرصت تست رنگ، بدنه و کیلومتر
شما از لحظه تحویل خودرو ۲۴ ساعت فرصت دارید تا به مراکز تشخیص رنگ خودرو و یا مکانیکی مراجعه کنید و واز وضعیت خودرو تحویلی مطلع شوید. ما به شما اطمینان می دهیم با توجه به کارشناسان خبره ما خودرو مشکلی نداشته و این مزیت صرفا جهت حسن نیت و اطمینان شما می باشد.

تسویه زودتر از موعد و کسر سود
برخی افراد با توجه به شرایط کاری و یا افزایش تورم ویا افزایش درآمد، میخواهند زودتر از موعد تسویه اقساط خودرو را انجام دهند. طرح های فروش اقساطی خودرو ما انعطاف پذیری بالایی دارند و می توانید با کسر سود و محسابات مانده اقساط، الباقی اقساط خودرو را تسویه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan

پزشک متخصص زنان

پزشک متخصص زنان توانایی لازم برای جراحی و درمان موارد مرتبط با زنان از جمله بیماری های دستگاه تناسلی زنان، زایمان ونازایی را دارد . از همین رو نقش پر اهمیتی در سلامت بانوان و به تبع آن حفظ سلامتی خانواده دارد. پزشک متخصص زنان و زایمان در تلاش است که میزان آگاهی مردم را در مورد نیاز های مراقبتی زنان افزایش دهد تا ریسک مبتلا شدن بانوان به بیماری ها و سرطان های شایع زنان را در سطح جامعه کاهش دهد.
اکثر خانم ها باور دارند تنها زنان متاهل نیاز به مراجعه به متخصص زنان و زایمان دارند و این تفکر رایج کاملا غلط است چرا که بانوان از همان زمان طفولیت به علت آناتومی خاص دستگاه ادراری تناسلی ، ظرافت و تمایل ذاتی به حفظ زیبایی همواره نیازمند رسیدگی و مراقبت خاص هستند.

همه ی خانم ها از سن ۲۰ تا ۷۰ سالگی می بایست به طور منظم حداقل سالی یک مرتبه جهت چکاپ و انجام آزمایش سلامت از جمله تست پاپ اسمیر و یا تجویز واکسن HPV ( واکسن پیشگیری از سرطان دهانه ی رحم و زگیل تناسلی که از نه سالگی قابل تزریق هست ) به متخصص زنان مراجعه کنند. زیرا با در نظر گرفتن افزایش چشمگیر آمار سرطان و بیماری های زنان، ناباروری، بیماری های عفونی به خصوص بیماریهای مقاربتی ( زگیل تناسلی ، تبخال تناسلی ، هپاتیت و ایدز ..) مراجعه منظم به متخصص زنان می تواند مانع از ایجاد و رشد ناگهانی غده های سرطانی، بیماری های عفونی و نازایی و … در بین زنان شود.
همواره تاکید متخصص زنان بر این است که خانم ها در صورت مشاهده علائم غیر طبیعی در ناحیه تناسلی، شکم و لگن، دفع ادرار و برهم خوردن نظم پریود باید در اولین فرصت به متخصص زنان مراجعه کنند زیرا این علائم میتوانند خطرناک باشند و بر سلامت درازمدت و باروری زنان تاثیر گذارند از این رو بی توجهی و تاخیر در درمان آن ها ممکن است باعث ایجاد اختلالات جبران ناپذیری شود.
گرایش تخصص زنان و زایمان از مهم ترین و گسترده ترین شاخه های پزشکی است که روش های درمانی متفاوتی از جمله جراحی و طبی دارد . متخصص زنان ابتدا مراحل آموزش یک پزشک عمومی را طی می کند و سپس بطور تخصصی با بیماری هایی که در ارتباط با دستگاه تناسلی زنان ، بارداری، ناباروری و دیگر انواع بیماری های داخلی مرتبط با زنان هست به طور دقیق آشنا می شود و توانایی تشخیص و درمان آنها را بصورت طبی و جراحی کسب میکند .

حوزه ی فعالیت متخصص زنان

مطب متخصص زنان

به دلیل گسترده بودن حوزه ی کاری ، متخصص زنان آموزش های پزشکی مختلفی را گذرانده است که در نتیجه میتوانید در چندین زمینه فعالیت داشته باشد. دسته بندی فعالیت های متخصص زنان متناسب با نوع  فلوشیب آن ها در زمینه های انکولوژی زنان، نازایی و ناباروری، پریناتولوژی، اختلالات کف لگن در زنان، لاپاراسکوپی (جراحی درون ‌بین زنان) متفاوت می باشد.

 

  • حوزه ی تشخیص

در اولین مرحله مراجعه بیمار فعالیت متخصص زنان تشخیص نوع مشکل بیمار می باشد. متخصص زنان ابتدا با مشاوره بیمار می تواند تا حدودی از علائم ایجاد شده مطلع شود و بعد از معاینه و بررسی نتیجه ی آزمایش های  بیمار، مشکل بیمار را تشخیص داده و اقدامات لازم را  برای درمان تجویز میکند.

 

  • درمان بیماری های دوران بلوغ

اغلب در میان دختران ما به دلایل فرهنگی که در فرهنگ ما هست بیان کردن مشکلات مرتبط با دستگاه تناسلی و عادت های ماهیانه و … سخت و دشوار است.  متخصص زنان یک مشاوره مورد اعتماد برای دختران می باشد کمک می کند تا بدون هیچ ترس و نگرانی مسائل زنانه خود مانند درد شدید دوران عادت ماهانه و خونریزی های که عادی نیستند، ترشحات بی رویه  و بد بوی واژن  و …را به راحتی بیان کنند و دستورالعمل های مراقبتی و درمانی را برای مراقبت از خود  فرا گیرند. دختران عزیز برای انجام تست سلامت باید به طور منظم به پزشک متخصص زنان مراجعه کنند.

 

  • درمان عفونت دستگاه تناسلی زنان و بیماری های مقاربتی

بعضی از انواع سرطان ، عفونت و بیماری های مقاربتی ( زگیل تناسلی ، تبخال تناسلی، هپاتیت و ایدز) تماما از مواردی هستند که در پیشگیری ابتلا به آنها مهم ترین نکته رعایت بهداشت فردی و جنسی مانند استفاده از کاندوم و پرهیز از روابط جنسی پرخطر  در هر یک از دو طرف رابطه ی جنسی است. توصیه ما این است که در صورت مشاهده هر گونه  ترشحات بد بو و غیر نرمال، خارش و سوزش بیش از حد دستگاه تناسلی وجود ضایعات در این ناحیه باید سریعا به متخصص زنان مراجعه کنید زیرا علائم عفونت منتقله ی جنسی در زنان بسیار مشابه با علائم دیگر بیماری ها می باشد که توانایی  تشخیص دقیق را فقط متخصص زنان دارد.

 

  • درمان بی اختیاری ادرار

بیماری بی اختیاری ادرار در بانوان دلایل گوناگونی دارد که مهم ترین آنها زایمان های مکرر است. متخصص زنان در درمان بی اختیاری ادرار زنان با توجه به شدت بی اختیاری، شرایط بدنی و میزان فعالیت های او روش های گوناگونی را از مصرف دارو تا انجام ورزش های خاص و در مواردی جراحی توصیه می کند.

 

 

  • درمان کیست های تخمدان و فیبروم رحمی (میوم)

همه خانم ها نام کیست تخمدان و فیبروم یا میوم رحمی را شنیده اند و حتی میتوان گفت بسیاری آن را تجربه کرده اند. یکی از شایع ترین بیماری ها در بین خانم ها کیست تخمدان و فیبروم رحمی است و مهم ترین نشانه ی آنها عادت ماهانه نامنظم و یا خونریزی زیاد است. درمان کیست تخمدان در اغلب موارد داروی خوراکی و در بعضی موارد جراحی به خصوص لاپاراسکوپی و درمان فیبروم یا میوم رحمی ، در صورت بروز علایم جراحی است .

 

  • منظم کردن چرخه قاعدگی

منظم نبودن چرخه ی عادت ماهانه زنگ خطری برای بانوان است که دلایل متفاوتی از جمله افسردگی و استرس ، اختلال هورمونی ، کیست تخمدان، عفونت ، سرطان و … دارد. اگر این تاخیر بیش از ۷ تا ۱۰ روز باشد، نگران کننده است و باید حتما به متخصص زنان برای بررسی و درمان مراجعه کرد.

 

  • مراقبت های بارداری

اهمیت دوران بارداری خانم ها و نیاز شدیدی که به توجه و مراقبت در حوزه های عاطفی، تغذیه ای و سلامتی دارند امری واضح و آشکار است. دوران بارداری برای یک خانم از لحاظ های گوناگونی بسیار دوره ی زمانی حساسی است. توصیه می شود که خانم ها از ابتدای دوران بارداری زیر نظر متخصص زنان باشند تا از بروز بیماری های مانند دیابت، فشار خون، ترکیدن کیسه آب و …  که ممکن است برای زنان باردار رخ دهد ، به موقع مطلع و مراقبت و درمان لازم را جهت حفظ سلامت خود و فرزندشان دریافت  کنند.

 

  • درمان های نازایی

بر طبق آمار به دلیل شرایط زندگی و تغذیه ی نامطلوب ناباروری در افراد رو به افزایش می باشد. زنانی که سابقه بیماری مرتبط با نازایی دارند می توانند با مراجعه به موقع به متخصص زنان اقدامات لازم جهت حفظ باروری را انجام دهند و بیماری که عامل ناباروری می باشد را درمان کنند ودر مواردی که یک خانم به هر دلیلی مایل به اقدام به بارداری در سن بالای سی و پنج سال است میتواند با مشاوره و تحت نظر  متخصص زنان و مامایی برای حفظ باروری از فریز تخمک و یا جنین استفاده کنند.

 

  • یائسگی

یکی از نگرانی های زنان یائسگی و عوراض ناخوشایند آن است که با مشاوره و تحت نظر بودن توسط متخصص زنان میتوانند این دوران را بدون عارضه و به راحتی طی کنند. خانم ها در حدود  سن ۴۵ تا ۵۰ سالگی وارد مقطع یائسگی می شوند و از اینجا به بعد بیشتر در معرض  خطرات  ابتلا به بعضی بیماری ها هستند از این جهت باید بعد از یائسگی هر سال جهت معاینه و انجام تست هایی نظیر پاپ اسمیر و ماموگرافی و … به متخصص زنان مراجعه کنند. برخی از خانم ها نیز به دلیل متفاوتی زودتر وارد دوران یائسگی می شوند که توسط متخصص زنان قابل کنترل و یا درمان می باشد.

تفاوت متخصص زنان و ماما در چیست؟

ماما به صورت ویژه برای امور قبل و بعد از بارداری آموزش دیده است و نیاز های مراقبتی از زمانی که مادر برای زایمانش در بیمارستان بستری می شود تا لحظه زایمان و به دنیا آمدن نوزاد و آموزش های نحوه شیر دهی بر عهده ماما می باشد. در طی این مراحل ماما باید هوشیار باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل ، متخصص زنانی که مسولیت بیمار را به عهده دارد را در جریان بگذارد.

اما متخصص زنان برای درمان همه ی بیماریها و رخداد های مرتبط با زنان از جمله بارداری و زایمان و نحوه ی درمان آنها بصورت طبی و یا جراحی بصورت تخصصی آموزش دیده است. متخصص زنان از آن جایی که علاوه بر تخصص زنان، دوره های یک پزشک عمومی را هم گذرانده است به علت احاطه بر طب به خوبی با آناتومی، فیزیولوژی وتغییرات عملکرد بدن بانوان آشنایی دارد این آگاهی و تخصص موجب ایمنی همه جانبه و رضایت خاطر بیمار در تمامی مراحل درمان و مراقبتی به ویژه دوران بارداری و زایمان می شود.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan

لاپاراسکوپی چیست ؟ – لاپاراسکوپی – مزایای عمل لاپاروسکوپی

عمل لاپاراسکوپی تکنیکی از جراحی های کم تهاجم است به این معنا که برای اجرای عمل جراحی برش های کوچیکتری نیاز است و این موجب می شود زخم شما زودتر بهبود یافته و خطر ابتلا به بیماری های عفونی را کاهش دهد.
لاپاراسکوپی جراحی دو کاربرده است چرا که می تواند همزمان هم برای تشخیص بیماری و هم برای درمان بیماری شما به کار رود. عمل لاپاراسکوپی کمک می کند تا پزشک بدون باز کردن کامل شکم شما و انجام جراحی باز وضعیت شما را بررسی و یا برای برطرف کردن بیماری شما اقدام کند. ابزار لاپاراسکوپی لوله ای طولانی و باریک است که دارای دوربینی با وضوح بالا و نور شدید می باشد تا بتواند از طریق ورود به حفره ی شکمی همانطور که حرکت می کند تصاویر داخل شکم و لگن را بر روی مانیتور برای پزشک بفرستد.

تفاوت جراحی باز با لاپاراسکوپی چیست؟

جراحی باز

تفاوت بارز لاپاراسکوپی با جراحی باز در نوع برش هایی که در حین عمل ایجاد می شود. در جراحی باز برای آنکه دکتر دید کافی برای عمل داشته باشد برشی به اندازه ۶ تا ۱۲ اینچ روی شکم فرد ایجاد می کنند در حالی که در جراحی لاپاراسکوپی فقط یک تا ۳ برش کوچک نیم تا یک سانتی متری بوجود می آید که به سرعت قابل بهبود است و نیاز به بستری شدن طولانی مدت بیمار نیست. در این جراحی برش های کوچک به معنی این است که مدت زمان لازم برای بازیابی بسیار کوتاه بوده و بهبودی سریع اتفاق می افتد. در بیشتر موارد بیماران می توانند حداکثر پس از مدت یک هفته بعد از جراحی به فعالیت های طبیعی خود باز گردند چرا که درد پس از عمل کاهش و زخم های کوچک بهبود یافته است.
همچنان که ذکر کردیم مهم ترین تفاوت این دو روش جراحی، زخم های کوچکتر در لاپاراسکوپی است.
از آنجایی که زخم ها کوچکتر هستند و عمل دقیق تر انجام شده لذا درد بیمار بسیار کمتر است
۲۰ درصد از جراحی های باز داری فتق هستند در حالی که در جراحی با لاپاراسکوپ این اتفاق نادر است.
به دلیل تمامی موارد گفته شده عوارض پس از عمل بیمار بسیار کم است و بیمار خیلی سریع تر در حدوده ۲ تا ۳ روز بعد میتواند به فعالیت های عادی خود برگردد.

عمل لاپاراسکوپی چگونه انجام می شود؟

عمل-جراحی-لاپاراسکوپیعمل-جراحی-لاپاراسکوپی

عمل لاپاراسکوپی بوسیله ی دستگاه لاپاراسکوپ که دوربینی متصل بر روی آن وجود دارد برای مشاهده ی اعضا داخلی شکم و لگن، تحت شرایط بیهوشی عمومی انجام می شود. پس از ایجاد برش و ورود دستگاه لاپاراسکوپ، گاز دی اکسید کربن یا گاز اکسید نیتروژن در حفره ی شکمی منتشر می کنند تا مشاهده دستگاه های داخلی بدن راحت تر شود. گاز کمک می کند دیواره های شکمی از دستگاه های داخلی بدن جدا شود و در پایان مراحل عمل دستگاه برداشته، گاز تخلیه شده و برش ها را می بندند.

لاپاراسکوپی برای تشخیص و درمان چه مواردی از مشکلات افراد به کار می رود؟

این نوع از عمل جراحی معمولا در زمانی که دیگر روش های تشخیص و درمان بازدهی مناسبی ندارند، اغلب برای یافتن و تشخیص منبع درد های لگنی و شکمی استفاده می شود. خوبی این روش آن است که علاوه بر توانایی تشخیص این روش؛ تقریبا در تمامی مراحل عمل اگر مشکلی بوجود بیاید به سرعت و راحتی قابل درمان است لذا امنیت بالاتر و خطر کمتری دارد.

از جمله کاربرد های لاپاراسکوپی میتوان موارد زیر را نام برد:

  • بررسی مشکلات ناباروری در زنان
  • بررسی آسیب دیدگی های ناشی از بافت آندومتریوز
  • حاملگی خارج از رحم را میتوان به کمک این روش با میزان آسیب کمتر اجرا کرد
  • برای یافتن و برداشتن چسبندگی ناشی از بافت های اسکار این روش بسیار کارآمد است
  • سرطان اندام های داخلی مانند سرطان کبد و پانکراس را میتوان تشخیص داد و جراحی لاپاراسکوپی را برای بعضی از سرطان های کولورکتال اجرا کرد.
  • اگر کیست های تخمدان زنان قابل درمان نباشند آنها را با این روش بر می دارند
  • برای درمان کردن اختلالات کف لگنی مانند بی اختیاری ادرار و پرولاپس ارگان لگن نیز این روش کاربرد دارد.
  • کیسه صفرا و آپاندیس فرد را در صورت بیمار بودن این اندام ها می توانند با کمک این روش بردارند.

لاپاروسکوپی یک روش نسبتا نو در جراحی است که از سال 1900 پا به عرضه گذاشت و از آن زمان تا اکنون پیشرفت بسیار چشمگیری در تمام رشته های جراحی داشته است. در این روش وسیله باریکی بنام لاپاروسکوپ از طریق ایجاد برش کوچکی وارد بدن شده و امکان مشاهده و در صورت لزوم عمل جراحی را بدون نیاز به ایجاد برشزرگ فراهم می آورد. امروزه شعار دنیای جراحی انجام عملهای بزرگ از طریق برش‌ های کوچک می باشد.

بستن لوله رحم در لاپاراسکوپیبستن لوله رحم در لاپاراسکوپی

مزایای عمل لاپاروسکوپی

  • لاپاراسکوپی زمان بهبودی کوتاهتری نسبت به جراحی باز دارد.
  • بیمار می تواند زودتر مرخص شده و در منزل استراحت کند.
  • زخم های کوچکتری در بدن بیمار ایجاد می شود.
  • احتمال عفونت بسیار کمتر است.

*  لاپاراسکوپی می‌تواند برای تشخیص، درمان و یا هر دو مورد استفاده قرار گیرد. *


برخی دلایل لاپاراسکوپی تشخیصی

عبارتند از :

  • درد ناگهانی
  • لگن ناباروری بدون
  • علت سابقه عفونت لگن

بیماریهایی که با استفاده از لاپاراسکوپی رحم و تخمدان تشخیص داده می شوند. عبارتند از :

  • آندومتریوز
  • فیبروئید رحم
  • کیست تخمدان یا تومورهای آن
  • حاملگی خارج از رحم
  • آبسه لگن یا کبد
  • چسبندگی لگن
  • ناباروری
  • بیماری التهابی لگن
  • سرطان دستگاه تناسلی

برخی از انواع موارد درمانی لاپاراسکوپی

عبارتند از:

  • هیسترکتومی یا برداشتن رحم
  • برداشتن تخمدانها
  • بر داشتن کیست تخمدان
  • برداشتن میوم
  • مسدود کردن جریان خون
  • به فیبروم
  • درمان حاملگی خارج رحم
  • تخریب بافت
  • آندومتر که درمانی برای
  • آندومتریوز است و یا خارج کردن اندومتریوز
  • از بین بردن چسبندگی
  • بستن لوله ها
  • باز کردن لوله هایی که قبلاً بسته شده

قبل از عمل لاپاراسکوپی باید اقدامات زیر انجام شود‌:

  • بسته به نوع جراحی ،اقدامات قبل عمل ممکن است تا حدی متفاوت باشد.
  • معمولا پزشک آزمایش ، سونوگرافی و در مواردی ام آر آی درخواست میکند.
  • بین ۸ تا ۱۲ ساعت ناشتایی قبل عمل لازم است.
  • در صورت مصرف دارو ، مواد مخدر و حتی مکمل های بدون نسخه ، پزشک خود را مطلع کنید . شاید لازم باشد قبل از جراحی آنها را متوقف کنید.
  • بعد از جراحی یک همراه داشته باشید و تا رفع کامل تأثیرات بیهوشی بعد از عمل رانندگی نکنید.

laprascopy

عمل لاپاراسکوپی چگونه انجام میشود :

در بیشتر موارد این عمل تحت بیهوشی کامل انجام می شود.

برای دور نگه داشتن جدار شکم از اندامها و کاهش خطر آسیب اندام ها، شکم به وسیله یک سوزن کوچک با گاز دی اکسید کربن پر می شود‌.

لاپاراسکوپ از طریق یک برش کوچک در ناف ،وارد بدن می‌شود و تصاویری روی صفحه مانیتور مشاهده می شود.

پزشک ابتدا جهت تشخیص، اندام های داخلی را ارزیابی می کند.

در صورت لزوم و صلاحدید پزشک عمل جراحی انجام می شود.

در صورت نیاز به عمل جراحی برش های دیگری نیز ایجاد می شود.

سپس ابزار جراحی از طریق این برش ها وارد بدن می شوند.
گازی که وارد شکم شده بود و ابزارهای جراحی پس از اتمام عمل از بدن خارج می شوند.

برشها بخیه می شوند و بیمار وارد دوره بهبود می شود.

عمل جراحی لاپاروسکوپی در هر زمانی بعد از تشخیص قابل انجام است ، هر چند در مواردی طی هفته ی اول بعد از پریود توصیه میشود.

مدت زمان این عمل بسته به نوع عمل و مهارت پزشک متخصص از نیم ساعت برای تشخیص تا چند ساعت برای جراحی های وسیع طول می کشد ولی بطور متوسط یک تا دو ساعت طول میکشد.

یکی از روش هایی که در تشخیص ناباروری انجام می شود لاپاراسکوپی است.

در این عمل چسبندگی، بیماری آندومتریوز، انسداد لوله ها ، کیست تخمدان و ….که هر یک می تواند دلیل بر ناباروری فرد باشد تشخیص و درمان می‌شود.

هزینه انجام عمل لاپاراسکوپی بسته به شرایط بیمه بیمار، نوع بیمارستان و نوع عمل بیمار متفاوت است. این عمل شامل خدمات بیمه ای نیز می باشد.

عوارض بعد از عمل لاپاراسکوپی بسیار نادر می باشد با این حال این عوارض عبارتند از :

  • آسیب پوستی
  • عفونت مثانه
  • آسیب به عروق خونی، مثانه، روده و دیگر ساختار لگن
  • آسیب عصبی
  • لخته شدن خون
  • مشکلات ادرار

عوارض لاپاروسکوپی در موارد زیر تشدید می شود:

  • جراحی قبلی شکم
  • چاقی
  • لاغری بیش از حد
  • اندومتریوز شدید
  • عفونت لگن
  • بیماری مزمن روده

به ندرت گاز مورد استفاده در لاپاراسکوپی وارد رگها میشود و مشکلاتی را در بیمار ایجاد میکند.

در دوره استراحت بعد عمل در صورت بروز هر گونه مشکل به پزشک معالج خود اطلاع دهید.

زمان ترخیص از بیمارستان بسته به نوع عمل جراحی متفاوت است ممکن است چند ساعت پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص شوید و یا برای یک یا چند شب در آنجا بمانید.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan

کولپوسکوپی

در کولپوسکوپی پزشک بوسیله ی ابزار کولپوسکوپ به معاینه ی دقیق نواحی دهانه رحم و اطراف آن بویژه در بیماران مشکوک به سرطان سرویکس میپردازد. سرطان دهانه رحم در جهان رتبه ی دوم  علل مرگ و میر زنان را دارد و بر اساس آمار ها متاسفانه هرسال بیشتر از نیم میلیون نفر از زنان دنیا گرفتار این سرطان می شوند.

سرطان دهانه رحم اگرچه یکی از رایج ترین سرطان ها بین خانم ها می باشد ولی خوشبختانه کولپوسکوپی در رویت به موقع سرطان و جلوگیری از رشد ضایعه های پیش سرطانی نقش بسیار موثری دارد. کولپوسکوپی در معاینه رحم و واژن دید بسیار گسترده و شفافی به پزشک می دهد و هدف اساسی آن ممانعت از گرفتارشدن بیمار به سرطان سرویکس  (دهانه رحم) می باشد.

کولپوسکوپی - دکتر فرشته سربازی

کولپوسکوپی کمک می کند ضایعه های کوچکی که به سادگی قابل رویت نیستد و به مرور میتوانند موجب بروز مشکل و بیماری گردند و یا حتی تبدیل به ضایعه های سرطانی شوند را به سادگی شناسایی و درمان کرد.

کولپوسکوپی چگونه انجام می شود؟

دستگاه کولپوسکوپ بسیار شبیه به میکروسکوپ می باشد و دو دوربین چشمی و یا مانیتور دارد که از طریق آن پزشک داخل لوله ی واژن و دهانه ی رحم را مشاهده می کند، برای باز نگه داشتن کانال واژن پزشک از  ابزار اسپکلوم استفاده میکند. پزشک به کمک بزرگنمایی دستگاه، سلول های این ناحیه را بررسی کرده و از بافت های مشکوک نمونه برداری می کند. در کولپوسکوپی تماسی بین دستگاه و بدن برقرار نمی شود لذا نگرانی بابت عوارض آن نداشته باشید.

منظور از نمونه برداری در کولپوسکوپی چیست؟

وقتی پزشک ضایعه ی غیر طبیعی را مشاهده نماید تکه ی کوچکی از آن را برمیدارد تا  بررسی و تحقیق بیشتر توسط پاتولوژیست انجام شود، به این عمل نمونه برداری یا بیوپسی میگویند. میزان درد و ناراحتی طی نمونه برداری از دهانه رحم با واژن تفاوت دارد. معمولا نمونه برداری از دهانه رحم درد واضحی ندارد اما بیمار فشار و انقباض مختصری را متوجه خواهد شد. نمونه برداری از واژن برعکس دهانه رحم دردناک می باشد و دکتر فرشته سربازی از بی حسی های موضعی برای راحتی بیمار استفاده می کند.

تفاوت تست پاپ اسمیر و کولپوسکوپی چیست؟

دقت تشخیص کولپوسکوپی بسیار بیشتر از پاپ اسمیر می باشد لذا در مواردی که نتیجه ی  آزمون پاپ اسمیر غیر طبیعی باشد، پزشک کولپوسکوپی را به بیمار پیشنهاد می دهد.

مزایای کولپوسکوپی چیست؟

مزایای کولپوسکوپی - دکتر فرشته سربازی

تمرکز اصلی کولپوسکوپی بر روی تشخیص دقیق ضایعه های سرطانی است اما با اینحال در درمان و تشخیص برخی بیماری های دیگر نیز مفید و بسیار کاربردی می باشد:

  • تشخیص دقیق ضایعه های پیش سرطان سرویکس(دهانه رحم)، واژن، ولو
  • بررسی بیماران مبتلا به خونریزی های نامنظم و لکه بینی
  • بررسی ضایعات مشکوک دهانه رحم، مانند زخم دهانه ی رحم و ترشحات مداوم غیرطبیعی
  • معاینه ی بیماران گرفتار ویروس پاپیلومای انسانی (عامل زگیل تناسلی و سرطان دهانه رحم)
  • بررسی موارد پاپ اسمیر غیرطبیعی
  • معاینه ی دقیق بیماران مبتلا به بیماری های نقص ایمنی مانند ایدز و پیوند عضو
  • معاینه ی پزشکی قانونی قربانیان تجاوز جنسی

اقدامات لازم پیش از کولپوسکوپی چیست؟

کولپوسکوپی لزومی به انجام اقدامات خاصی ندارد فقط رعایت نکات ذکر شده در پایین برای قابل اطمینان بودن نتیجه تست ضروری می باشد.

  • در دوره ی عادت ماهانه خود نباشید
  • از دو روز قبل دوش واژینال و تامپون استفاده نکرده باشید
  • از دو روز قبل بهتر است از فعالیت جنسی پرهیز نمایید
  • ترجیحا همراه خود پد بهداشتی به همراه داشته باشید زیرا ممکن است بعد از نمونه برداری لکه بینی مختصری داشته باشید.

آیا کولپوسکوپی برای خانم های حامله ضرر دارد؟

روش کولپوسکوپی بی خطر می باشد ولی ممکن است بانوان باردار پس از نمونه برداری خون ریزی شدید تری را نسبت به دیگر افراد تجربه نمایند لذا در این مورد نهایتا تصمیم پزشک  وابسته به شرایط بیمار می باشد.

عوارض کولپوسکوپی چیست؟

کولپوسکوپی روشی مطمئن و بی خطر است و عارضه ی جانبی خای تا به حال برای آن گزارش نشده است.  تنها در موارد بسیار کمی عوارض مختصری چون موارد زیر ممکن است داشته باشد:

  • خون ریزی یا لکه بینی بر اثر نمونه برداری ها
  • عفونت
  • درد در ناحیه ی لگن


:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی در عرصه ی جهانی یکی از منحصر بفرد ترین عمل های زیبایی برای بانوان می باشد که توانسته در بهبود روحیه و بالارفتن میزان رضایتمندی جنسی بانوان تاثیرات چشمگیر و مفیدی را بوجود آورد. در لابیاپلاستی پزشک جراح سایز و نمای ظاهری لب های بیرونی و داخلی واژن را اصلاح کرده و زیباتر می کند.

اگرچه لابیاپلاستی جراحی زیبایی به حساب می آید اما برای برخی افراد که در رابطه جنسی و یا زمان ورزش دچار درد و ناراحتی می شوند، یک جراحی الزامی می باشد. فرم لابیا ها در بانوان با یکدیگر تفاوت می کند اما بطور کلی ظاهر ایده آل برای واژن حالت زمانی است که لب های داخلی از لبه های خارجی بزرگ تر و بیرون تر نباشند.

لابیای ماژور و مینور دو نوع از لب های اطراف واژن هستند که بافت اضافه و یا ظاهر نامتوازن هرکدام میتواند برای بانوان آزاردهنده باشد. لابیای مینور همان لب داخلی واژن است که در میان لب های ماژور قرار گرفته اند و لابیای ماژور مسئولیت حفاظت از بافت های داخلی واژن، ورودی واژن و لابیای مینور را بر عهده دارد.

دگر گونی ظاهر لابیا ها از کودکی تا بزرگسالی میتواند تحت عواملی مختلفی چون ژنتیک، زایمان، اختلال های هورمونی و بالا رفتن سن رخ بدهد. عمل لابیاپلاستی در رده ی جراحی های ایمن و با ریسک پایین قرار میگیرد که طی جراحی نیازی به بستری شدن نیست و دوران نقاهت بعد از آن نیز خیلی کوتاه است. شخص پس از لابیاپلاستی به سرعت قادر است به مشغله های روزانه خود به راحتی رسیدگی کرده و بدون نگرانی روابط زناشویی خود را مجددا آغاز نماید.

تاثیره شگفت انگیزه لابیاپلاستی در بهبود اعتماد بنفس اشخاص و کیفیت روابط زناشویی زوجین در کنار عوارض جانبی بسیار کم پس از جراحی همگی دلایلی هستند که به خوبی افزایش روز افزون استقبال بانوان از این جراحی را توجیه می کنند.

لابیاپلاستی چه مزایایی به همراه دارد؟

عمل تنگی واژن

  • ظاهر زیبا و متقارن واژن

ظاهر نامتقارن و آشفته واژن میتواند بر اعتماد بنفس بانوان تاثیر مخربی بجای بگذارد

  • جلوگیری از درد در برقراری رابطه ی جنسی و تحریک بیشتر

اغلب بانوانی که در اندام های تناسلی خود لابیاهای بزرگ و یا آویزان دارند به هنگام رابطه ی جنسی دچار درد می شوند و از طرفی بافت اضافی لابیا ها میزان تحریک کلیتوریس در روابط زناشویی را محدود میکند

  • عدم نیاز به بستری شدن

لابیاپلاستی یک جراحی سریع وسرپایی بوده و عملا  لزومی مبنی بر بستری شدن برای شخص وجود ندارد.

  • افزایش رضایت از روابط جنسی

لابیاپلاستی در کنار زیبایی ظاهر واژن، کاهش درد حین رابطه و کمک به روحیه بانوان منجر به افزایش رضایت زوجین از روابط زناشویی می شود

  • سهولت در بهداشت و ورزش کردن

وجود لابیا های بزرگ در زمان رعایت بهداشت فردی، انجام حرکتهای ورزشی و استفاده از لباس های تنگ برای بانوان هم آزاردهنده می باشد و هم میتواند سبب تحریک مزمن واژن گردد.

 

لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

 

لابیاپلاستی - دکتر سربازی

شرایط بیمار در انتخاب سبک اجرای جراحی به وسیله ی پزشک عامل تعیین کننده ای می باشد که نمیتوان آن را نادیده گرفت اما رایج ترین تکنیک های لابیا پلاستی تکنیک trim و دیگری تکنیک wedge می باشد.

1. لابیاپلاستی به روش trim

در این روش جراح بافت های اضافی و آویزان لب ها را از وسط با ایجاد یک خط عمودی برش می زند و لبه های مینور را کلامپ می کند. این جراحی در کمتر از یک ساعت انجام می شود.

2. لابیاپلاستی به روش wedge

در این سبک جراح برشی v شکل در وسط هر لابیای مینور بوجود می آورد و بافت بیشتری نبست به سبک قبلی برمیدارد. این سبک مدت زمان بیشتری نیاز دارد.

3. لابیاپلاستی با لیزر

 

در این روش برش ها بوسیله ی لیزر ایجاد می گردند، بنابراین بطور هم زمان خونگیری هم انجام می شود. در مواردی نیز بسته به تشخیص پزشک و سایز لابیا ها ، نیاز به بخیه زدن نمی باشد.

آیا لابیاپلاستی خطرناک است و درد دارد؟

عمل های جراحی به دوسته ی پر خطر و کم خطر دسته بندی می شوند و از آنجایی که این جراحی در گروه کم خطر و ایمن قرار دارد نگران مسائلی چون خون ریزی شدید و درد عمل نباشید چرا که دکتر فرشته سربازی با بهترین مواد بی حسی به دقت روند اجرای جراحی را کنترل می کنند.

آیا لابیاپلاستی را میتوان با زایمان انجام داد؟

لابیاپلاستی مغایرتی با زایمان مادر نداشته و تاثیر مخربی بر جنین و رحم نیز نمیگذارد اما از آنجایی که در این هنگام بدن بانوان بسیار حساس و متورم می باشد و ممکن است خون ریزی زیاد موجب هماتوم شود، دکتر فرشته سربازی توصیه می کنند جراحی زیبایی واژن را در وقت دیگری واگذار کنید.

آیا لابیاپلاستی عوارض دارد؟

مطمئنا هر جراحی عوارضی در پی دارد اما عوارض لابیاپلاستی به همان دلیل کم خطر بودن که بالاتر ذکر کردیم محدود به تورم و التهاب در محل جراحی می شود که به کمک دارو ها و مراقبت های بعد از عمل به سرعت بهبود می یابند. با این حال چنانچه مواردی چون ترشح زرد یا سبز از ناحیه عمل، خون ریزی و یا بوی بد مشاهده نمودید حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

آیا لابیاپلاستی سبب کاهش میل جنسی میگردد؟

در پاسخ باید گفت تمرکز رشته های عصبی واژن در بانوان یکی در نقطه ی جی بوده و دیگری متمرکز بر ناحیه ی کلیتوریس است که تحریک آن محدود به ارگاسم از بیرون بخش تناسلی میگردد. لذا جراحی لابیاپلاستی نه تنها میل جنسی را کاهش نمیدهد بلکه با حذف بافت های بیخود و اضافی که مانع تحریک بیشتر کلیتوریس می شوند نیز رضایت جنسی را در بانوان بالا میبرد.

پس از لابیاپلاستی چه مراقبت هایی باید انجام داد؟

اگر چه این جراحی از انوع سبک و کم ریسک به شمار می رود اما همچنان نیاز است تا مدتی که پزشک متخصص شما تعیین می کند مراقبت های بعد از عمل را انجام دهید. از جمله ی این مراقبت ها میتوان موارد زیر را نام برد :

  • در یک الی سه روز اول درد به همراه تورم در محل برش ها عادی است و بوسیله ی مسکن ها تخفیف می یابد.
  • برای کاستن از میزان تورم میتوانید از کمپرس سرد استفاده نمایید و از پوشیدن لباس های تنگ و جذب خودداری نمایید.
  • پس از طی 48 ساعت مجاز می باشید دوش سرپایی بگیرید و حتما از حمام طولانی مدت یا نشستن در وان خودداری کنید.
  • برای انجام فعالیت های زناشویی حداقل 4 هفته صبر کنید و سپس اقدام نمایید.
  • از فعالیت سنگین و ورزش تا 4 هفته خودداری نمایید
  • به لحاظ تغذیه از مواد غذایی چون گوشت، آناناس و مواد داری ویتامین C بهره ببرید


:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan

عمل تنگی واژن

عمل تنگی واژن در حقیقت یکی از صدها عمل زیبایی مختلف به شمار می آید، که در آن با تنگ کردن محدوده ی واژن هم سبب افزایش لذت در رابطه ی جنسی و زیبایی ظاهر واژن می گردد و هم بیماری های مرتبط با ریلکسیشن (گشادی) واژن را درمان می کند.

واژن عاملی موثر برای رضایت جنسی است؛ در مواردی برخی از خانم ها عموما در سنین بین 20  تا 50 سالگی از وضعیت واژنشان راضی نیستند و یا در حین مقاربت، هم خودشان و هم همسرشان از لذت کافی بهره مند نمی شوند که این امر جدای از علل ارتباطی و روانی می تواند به دلیل ریلکس بودن (گشادی) واژن باشد(در اثر زایمان طبیعی یا داشتن رابطه زیاد و بالا رفتن سن)، در این موارد برای ایجاد احساس رضایت در افراد و همینطور بهبود اعتماد به نفس فرد در اثر داشتن حس زیبایی، عمل تنگی واژن می تواند راهگشا باشد.

در مواردی ممکن است ریلکس بودن عضلات واژن موجب شود حین سرفه، عطسه و یا خندیدن، توانایی کنترل ادرار خود را از دست بدهید که بسیار آزار دهنده است، لذا در این مبحث  باید در نظر داشت عمل تنگی واژن برای کسانی هم که بر اثر گشادی و ریلکس بودن واژن گرفتار عفونت، قارچ های تناسلی و اشکال در کنترل ادرار می شوند جنبه ی درمانی داشته و نباید به آن صرفا به چشم جراحی زیبایی نگاه کرد.

منظور از محدوه ی عمل تنگی واژن دقیقا کجاست؟

واژن - دکتر فرشته سربازی

در حقیقت هنگامی که از گشادی و ریلکس بودن واژن صحبت میکنیم عموما منظور آسیب دیدگی دو بخش متفاوت از ناحیه ی تناسلی می باشد که یکی پاره شدن ناحیه پرینه و دیگری افتادگی و شل شدن بافت های دیواره ی واژن را شامل می گردد. گشادی و ریلکس بودن واژن سبب عوارض و مشکلاتی می گردد که با عمل تنگی واژن می توان آنها را رفع نمود . لازم به توجه است که عمل تنگی واژن روش ها و انواع متفاوتی دارد.

انواع جراحی های تنگی واژن را می شناسید؟

در میان روش های متفاوت عمل تنگی واژن معروف ترین و البته موثر ترین آنها تنگ کردن واژن از طریق جراحی های پرینورافی و واژینو پلاستی است. سایر روش ها تنگ کردن واژن با نخ و یا لیزر هستند . لذا نظر پزشک بر اساس شرایط و وضعیت بدن هر شخصی در نوع عمل تنگی واژن میتواند مختلف و تعیین کننده باشد.

  • عمل تنگی واژن به روش پرینورافی

پرینه همان حد فاصل میان ناحیه تناسلی و مقعد انسان است که نه تنها در لذت جنسی موثر می باشد بلکه عضله های لگن را در بر دارد. می توان گفت تقریبا 90 درصد خانم ها در زایمان طبیعی دچار پارگی بخشی از پرینه می گردند که البته میزان این پارگی یکسان نیست و گاهی خود به خود بهبود میابد. از آنجایی که معمولا بعد از بهبود ناحیه پرینه ممکن است ظاهر ناخوشایند زخم آزار دهنده باشد و از طرفی همراه با شل شدن بافت های واژن نیز باشد. لذا با نظر پزشک به این افراد عمل تنگی واژن به روش پرینورافی یا همان پرینوپلاستی پیشنهاد می گردد.

در عمل فوق بی هوشی موضعی یا عمومی نیاز است چرا که عمق نفوذ این جراحی حدودا دو تا سه سانتی متری واژن را شامل می گردد.  در عمل تنگی واژن به روش پرینورافی پس از آن که بافت های دیواره ی پشت واژن بهم نزدیک می شود با ترمیم بخش بیرونی واژن در واقع سایز دهانه واژن کوچکتر می گردد. دوره نقاهت پرینورافی تقریبا دو تا سه هفته است که پس از آن می توانید به فعالیت های سابقتان ادامه دهید، دوره ی اجتناب از رابطه ی جنسی ش هفته می باشد.

  • عمل تنگی واژن به روش واژینوپلاستی

عمل تنگی واژن به شیوه ی واژینوپلاستی برای ترمیم بافت های داخل کانال واژن اجرا می شود و میتواند گشادی و ریلکس بودن واژن را بر اثر عواملی چون زایمان طبیعی، تعدد روابط جنسی،  بالا رفتن سن و کاهش میزان کلاژن ها برطرف کند. جراحی واژینوپلاستی با برداشتن بافت های افتاده و اضافی کانال واژن موجب ترمیم کلی دیواره های واژن و تنگ تر شدن آن می گردد و احساس رضایت و زیبایی بیشتری را به دنبال دارد. عمل تنگی واژن به این روش را نیز میتوان با بیهوشی موضعی و یا عمومی انجام داد و مدت جراحی حدودا دو ساعت می باشد.  این جراحی با آنکه کم خطر می باشد اما همچنان به مراقبت های بعد از عمل و خودداری از رابطه ی جنسی تا حدود 6 هفته و رعایت بهداشت فردی نیاز دارد.

توجه داشته باشید کسانی که تصمیم به زایمان طبیعی دارند انجام عمل تنگی واژن برایشان مناسب نیست و بهتر است کمی بعد از آخرین زایمان اقدام کنند . با در نظر گرفتن میزان اهمیت ناحیه ی تناسلی لذا انتخاب  بهترین متخصص و میزان تجربه و مهارت او در عمل تنگی واژن تاثیر چشمگیری بر نتیجه ی عمل خواهد داشت و لازم است در این امر توجه و دقت کافی به خرج داده شود.

  • عمل تنگی واژن با نخ (لیفت واژن)

در واقع ریشه ی تولید نخ های لیفت به عمل زیبایی صورت و رفع غبغب بر می گردد. با گذشت زمان در کنار پیشرفت تکنولوژی با تولید نخ های بهتر و بهینه سازی تکنیک های لیفت، به مرور عمل لیفت واژن هم ممکن شد.

امروزه در این روش با کمک نخ های ویژه لیفت واژن، دهانه ی واژن را بالا کشیده و به تگ تر شدن واژن کمک می کنند. در این شیوه نیازی به بی هوشی کامل فرد نیست و با استفاده از بی حسی های موضعی، عمل تنگی واژن را در زمان بسیار کوتاه تری در مقایسه با روش های دیگر اجرا می کنند. هر چند این روش به میزان روش های جراحی موثر نیست.

  • عمل تنگی واژن با لیزر

عمل تنگی واژن با لیزر

عمل تنگی واژن توسط لیزر در افرادی که بدنبال زیبایی واژن هستند و مشکل ریلکس بودن واژن در آنان در حد خفیف است انجام می گیرد. این شیوه نیاز به بیهوشی و استراحت ندارد در سه مرحله به فواصل هر یک ماه انجام می شود و بیمار بعد از یک هفته می تواند رابطه ی جنسی داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan

جراحی واژن و تنگی واژن

عمل تنگی واژن در حقیقت یکی از صدها عمل زیبایی مختلف به شمار می آید، که در آن با تنگ کردن محدوده ی واژن هم سبب افزایش لذت در رابطه ی جنسی و زیبایی ظاهر واژن می گردد و هم بیماری های مرتبط با ریلکسیشن (گشادی) واژن را درمان می کند.

واژن عاملی موثر برای رضایت جنسی است؛ در مواردی برخی از خانم ها عموما در سنین بین 20  تا 50 سالگی از وضعیت واژنشان راضی نیستند و یا در حین مقاربت، هم خودشان و هم همسرشان از لذت کافی بهره مند نمی شوند که این امر جدای از علل ارتباطی و روانی می تواند به دلیل ریلکس بودن (گشادی) واژن باشد(در اثر زایمان طبیعی یا داشتن رابطه زیاد و بالا رفتن سن)، در این موارد برای ایجاد احساس رضایت در افراد و همینطور بهبود اعتماد به نفس فرد در اثر داشتن حس زیبایی، عمل تنگی واژن می تواند راهگشا باشد.

در مواردی ممکن است ریلکس بودن عضلات واژن موجب شود حین سرفه، عطسه و یا خندیدن، توانایی کنترل ادرار خود را از دست بدهید که بسیار آزار دهنده است، لذا در این مبحث  باید در نظر داشت عمل تنگی واژن برای کسانی هم که بر اثر گشادی و ریلکس بودن واژن گرفتار عفونت، قارچ های تناسلی و اشکال در کنترل ادرار می شوند جنبه ی درمانی داشته و نباید به آن صرفا به چشم جراحی زیبایی نگاه کرد.

منظور از محدوه ی عمل تنگی واژن دقیقا کجاست؟

واژن - دکتر فرشته سربازی

در حقیقت هنگامی که از گشادی و ریلکس بودن واژن صحبت میکنیم عموما منظور آسیب دیدگی دو بخش متفاوت از ناحیه ی تناسلی می باشد که یکی پاره شدن ناحیه پرینه و دیگری افتادگی و شل شدن بافت های دیواره ی واژن را شامل می گردد. گشادی و ریلکس بودن واژن سبب عوارض و مشکلاتی می گردد که با عمل تنگی واژن می توان آنها را رفع نمود . لازم به توجه است که عمل تنگی واژن روش ها و انواع متفاوتی دارد.

انواع جراحی های تنگی واژن را می شناسید؟

در میان روش های متفاوت عمل تنگی واژن معروف ترین و البته موثر ترین آنها تنگ کردن واژن از طریق جراحی های پرینورافی و واژینو پلاستی است. سایر روش ها تنگ کردن واژن با نخ و یا لیزر هستند . لذا نظر پزشک بر اساس شرایط و وضعیت بدن هر شخصی در نوع عمل تنگی واژن میتواند مختلف و تعیین کننده باشد.

عمل تنگی واژن به روش پرینورافی

پرینه همان حد فاصل میان ناحیه تناسلی و مقعد انسان است که نه تنها در لذت جنسی موثر می باشد بلکه عضله های لگن را در بر دارد. می توان گفت تقریبا 90 درصد خانم ها در زایمان طبیعی دچار پارگی بخشی از پرینه می گردند که البته میزان این پارگی یکسان نیست و گاهی خود به خود بهبود میابد. از آنجایی که معمولا بعد از بهبود ناحیه پرینه ممکن است ظاهر ناخوشایند زخم آزار دهنده باشد و از طرفی همراه با شل شدن بافت های واژن نیز باشد. لذا با نظر پزشک به این افراد عمل تنگی واژن به روش پرینورافی یا همان پرینوپلاستی پیشنهاد می گردد.

در عمل فوق بی هوشی موضعی یا عمومی نیاز است چرا که عمق نفوذ این جراحی حدودا دو تا سه سانتی متری واژن را شامل می گردد.  در عمل تنگی واژن به روش پرینورافی پس از آن که بافت های دیواره ی پشت واژن بهم نزدیک می شود با ترمیم بخش بیرونی واژن در واقع سایز دهانه واژن کوچکتر می گردد. دوره نقاهت پرینورافی تقریبا دو تا سه هفته است که پس از آن می توانید به فعالیت های سابقتان ادامه دهید، دوره ی اجتناب از رابطه ی جنسی ش هفته می باشد.

جراحی واژن به روش واژینوپلاستی

عمل تنگی واژن به شیوه ی واژینوپلاستی برای ترمیم بافت های داخل کانال واژن اجرا می شود و میتواند گشادی و ریلکس بودن واژن را بر اثر عواملی چون زایمان طبیعی، تعدد روابط جنسی،  بالا رفتن سن و کاهش میزان کلاژن ها برطرف کند. جراحی واژینوپلاستی با برداشتن بافت های افتاده و اضافی کانال واژن موجب ترمیم کلی دیواره های واژن و تنگ تر شدن آن می گردد و احساس رضایت و زیبایی بیشتری را به دنبال دارد. عمل تنگی واژن به این روش را نیز میتوان با بیهوشی موضعی و یا عمومی انجام داد و مدت جراحی حدودا دو ساعت می باشد.  این جراحی با آنکه کم خطر می باشد اما همچنان به مراقبت های بعد از عمل و خودداری از رابطه ی جنسی تا حدود 6 هفته و رعایت بهداشت فردی نیاز دارد.

توجه داشته باشید کسانی که تصمیم به زایمان طبیعی دارند انجام عمل تنگی واژن برایشان مناسب نیست و بهتر است کمی بعد از آخرین زایمان اقدام کنند . با در نظر گرفتن میزان اهمیت ناحیه ی تناسلی لذا انتخاب  بهترین متخصص و میزان تجربه و مهارت او در عمل تنگی واژن تاثیر چشمگیری بر نتیجه ی عمل خواهد داشت و لازم است در این امر توجه و دقت کافی به خرج داده شود.

عمل تنگی واژن با نخ (لیفت واژن)

در واقع ریشه ی تولید نخ های لیفت به عمل زیبایی صورت و رفع غبغب بر می گردد. با گذشت زمان در کنار پیشرفت تکنولوژی با تولید نخ های بهتر و بهینه سازی تکنیک های لیفت، به مرور عمل لیفت واژن هم ممکن شد.

امروزه در این روش با کمک نخ های ویژه لیفت واژن، دهانه ی واژن را بالا کشیده و به تگ تر شدن واژن کمک می کنند. در این شیوه نیازی به بی هوشی کامل فرد نیست و با استفاده از بی حسی های موضعی، عمل تنگی واژن را در زمان بسیار کوتاه تری در مقایسه با روش های دیگر اجرا می کنند. هر چند این روش به میزان روش های جراحی موثر نیست.

عمل تنگی واژن با لیزر

عمل تنگی واژن با لیزر

عمل تنگی واژن توسط لیزر در افرادی که بدنبال زیبایی واژن هستند و مشکل ریلکس بودن واژن در آنان در حد خفیف است انجام می گیرد. این شیوه نیاز به بیهوشی و استراحت ندارد در سه مرحله به فواصل هر یک ماه انجام می شود و بیمار بعد از یک هفته می تواند رابطه ی جنسی داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan

عمل تنگی واژن

عمل تنگی واژن در حقیقت یکی از صدها عمل زیبایی مختلف به شمار می آید، که در آن با تنگ کردن محدوده ی واژن هم سبب افزایش لذت در رابطه ی جنسی و زیبایی ظاهر واژن می گردد و هم بیماری های مرتبط با ریلکسیشن (گشادی) واژن را درمان می کند.

واژن عاملی موثر برای رضایت جنسی است؛ در مواردی برخی از خانم ها عموما در سنین بین 20  تا 50 سالگی از وضعیت واژنشان راضی نیستند و یا در حین مقاربت، هم خودشان و هم همسرشان از لذت کافی بهره مند نمی شوند که این امر جدای از علل ارتباطی و روانی می تواند به دلیل ریلکس بودن (گشادی) واژن باشد(در اثر زایمان طبیعی یا داشتن رابطه زیاد و بالا رفتن سن)، در این موارد برای ایجاد احساس رضایت در افراد و همینطور بهبود اعتماد به نفس فرد در اثر داشتن حس زیبایی، عمل تنگی واژن می تواند راهگشا باشد.

در مواردی ممکن است ریلکس بودن عضلات واژن موجب شود حین سرفه، عطسه و یا خندیدن، توانایی کنترل ادرار خود را از دست بدهید که بسیار آزار دهنده است، لذا در این مبحث  باید در نظر داشت عمل تنگی واژن برای کسانی هم که بر اثر گشادی و ریلکس بودن واژن گرفتار عفونت، قارچ های تناسلی و اشکال در کنترل ادرار می شوند جنبه ی درمانی داشته و نباید به آن صرفا به چشم جراحی زیبایی نگاه کرد.

منظور از محدوه ی عمل تنگی واژن دقیقا کجاست؟

واژن - دکتر فرشته سربازی

در حقیقت هنگامی که از گشادی و ریلکس بودن واژن صحبت میکنیم عموما منظور آسیب دیدگی دو بخش متفاوت از ناحیه ی تناسلی می باشد که یکی پاره شدن ناحیه پرینه و دیگری افتادگی و شل شدن بافت های دیواره ی واژن را شامل می گردد. گشادی و ریلکس بودن واژن سبب عوارض و مشکلاتی می گردد که با عمل تنگی واژن می توان آنها را رفع نمود . لازم به توجه است که عمل تنگی واژن روش ها و انواع متفاوتی دارد.

انواع جراحی های تنگی واژن را می شناسید؟

در میان روش های متفاوت عمل تنگی واژن معروف ترین و البته موثر ترین آنها تنگ کردن واژن از طریق جراحی های پرینورافی و واژینو پلاستی است. سایر روش ها تنگ کردن واژن با نخ و یا لیزر هستند . لذا نظر پزشک بر اساس شرایط و وضعیت بدن هر شخصی در نوع عمل تنگی واژن میتواند مختلف و تعیین کننده باشد.

  • عمل تنگی واژن به روش پرینورافی

پرینه همان حد فاصل میان ناحیه تناسلی و مقعد انسان است که نه تنها در لذت جنسی موثر می باشد بلکه عضله های لگن را در بر دارد. می توان گفت تقریبا 90 درصد خانم ها در زایمان طبیعی دچار پارگی بخشی از پرینه می گردند که البته میزان این پارگی یکسان نیست و گاهی خود به خود بهبود میابد. از آنجایی که معمولا بعد از بهبود ناحیه پرینه ممکن است ظاهر ناخوشایند زخم آزار دهنده باشد و از طرفی همراه با شل شدن بافت های واژن نیز باشد. لذا با نظر پزشک به این افراد عمل تنگی واژن به روش پرینورافی یا همان پرینوپلاستی پیشنهاد می گردد.

در عمل فوق بی هوشی موضعی یا عمومی نیاز است چرا که عمق نفوذ این جراحی حدودا دو تا سه سانتی متری واژن را شامل می گردد.  در عمل تنگی واژن به روش پرینورافی پس از آن که بافت های دیواره ی پشت واژن بهم نزدیک می شود با ترمیم بخش بیرونی واژن در واقع سایز دهانه واژن کوچکتر می گردد. دوره نقاهت پرینورافی تقریبا دو تا سه هفته است که پس از آن می توانید به فعالیت های سابقتان ادامه دهید، دوره ی اجتناب از رابطه ی جنسی ش هفته می باشد.

  • عمل تنگی واژن به روش واژینوپلاستی

عمل تنگی واژن به شیوه ی واژینوپلاستی برای ترمیم بافت های داخل کانال واژن اجرا می شود و میتواند گشادی و ریلکس بودن واژن را بر اثر عواملی چون زایمان طبیعی، تعدد روابط جنسی،  بالا رفتن سن و کاهش میزان کلاژن ها برطرف کند. جراحی واژینوپلاستی با برداشتن بافت های افتاده و اضافی کانال واژن موجب ترمیم کلی دیواره های واژن و تنگ تر شدن آن می گردد و احساس رضایت و زیبایی بیشتری را به دنبال دارد. عمل تنگی واژن به این روش را نیز میتوان با بیهوشی موضعی و یا عمومی انجام داد و مدت جراحی حدودا دو ساعت می باشد.  این جراحی با آنکه کم خطر می باشد اما همچنان به مراقبت های بعد از عمل و خودداری از رابطه ی جنسی تا حدود 6 هفته و رعایت بهداشت فردی نیاز دارد.

توجه داشته باشید کسانی که تصمیم به زایمان طبیعی دارند انجام عمل تنگی واژن برایشان مناسب نیست و بهتر است کمی بعد از آخرین زایمان اقدام کنند . با در نظر گرفتن میزان اهمیت ناحیه ی تناسلی لذا انتخاب  بهترین متخصص و میزان تجربه و مهارت او در عمل تنگی واژن تاثیر چشمگیری بر نتیجه ی عمل خواهد داشت و لازم است در این امر توجه و دقت کافی به خرج داده شود.

  • عمل تنگی واژن با نخ (لیفت واژن)

در واقع ریشه ی تولید نخ های لیفت به عمل زیبایی صورت و رفع غبغب بر می گردد. با گذشت زمان در کنار پیشرفت تکنولوژی با تولید نخ های بهتر و بهینه سازی تکنیک های لیفت، به مرور عمل لیفت واژن هم ممکن شد.

امروزه در این روش با کمک نخ های ویژه لیفت واژن، دهانه ی واژن را بالا کشیده و به تگ تر شدن واژن کمک می کنند. در این شیوه نیازی به بی هوشی کامل فرد نیست و با استفاده از بی حسی های موضعی، عمل تنگی واژن را در زمان بسیار کوتاه تری در مقایسه با روش های دیگر اجرا می کنند. هر چند این روش به میزان روش های جراحی موثر نیست.

  • عمل تنگی واژن با لیزر

عمل تنگی واژن با لیزر

عمل تنگی واژن توسط لیزر در افرادی که بدنبال زیبایی واژن هستند و مشکل ریلکس بودن واژن در آنان در حد خفیف است انجام می گیرد. این شیوه نیاز به بیهوشی و استراحت ندارد در سه مرحله به فواصل هر یک ماه انجام می شود و بیمار بعد از یک هفته می تواند رابطه ی جنسی داشته باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan

اخذ اقامت یونان

اخذ اقامت یونان به جهت برخورداری از مزایای بیشمار اقامت شنگن این کشور و سخت گیری های کمتر در روال پذیریش مهاجران در مقایسه با بقیه ی کشور های اروپایی گزینه ی بهتر و جذاب تری برای عزیزانی هست که قصد مهاجرت به اروپا و یا دریافت ویزای کانادا را دارند، می باشد. دریافت اقامت قاره ی سرسبز اروپا در کنار امتیازات فراوانی چون اقامت شنگن یا تردد در محدوده شنگن، خدمات بهداشتی و درمانی عالی، کیفیت بالای شرایط زندگی همه و همه موجب شده تا افراد زیادی بدنبال آن باشند و قوانین سخت گیرانه و قاطع بیشتر کشور های اروپایی در باب پذیرش مهاجر مشکلی است که باعث نا امیدی بیشتر این عزیزان میگردد.

اما هم اکنون کشور یونان با کاهش شرایط سختگیرانه و تصویب قوانین جدید راه سهل تری را برای دریافت اقامت اروپا فراهم کرده است. کشور یونان بعد از خروج از بحران های مالی، به خوبی با تلاش گسترده ای که برای بهبود شرایط اقتصاد و زیر ساخت های توسعه و فناوری خود کرده است، هم اکنون رشد فزاینده ای را آغاز نموده است و با فرهنگ غنی و تمدن ۵۰۰۰ ساله ی خود پذیرای مهاجران می باشد.

 

امتیاز اقامت یونان

دریافت اقامت یونان به سادگی شما را از امتیازات اقامت شنگن برخوردار می کند و مانند دیگر کشور ها هم برای دریافت اقامت یونان لزومی به حضور مداوم در خاک آن ندارید. دریافت اقامت یونان و بهره مندی از مزایای ویژه ی آن به سه طریق تمکن مالی، خرید زمین و ملک و ثبت شرکت در این کشور زیبای اروپایی امکان پذیر می باشد.

دریافت اقامت یونان چه امتیازاتی در پی دارد؟

 

  • امکان تردد و سفر به آسانی و بدون ویزا در کشورهای منطقه ی شنگن
  • عدم نیاز به مدرک انگلیسی یا یونانی
  • نیاز نداشتن به شرط حضور مداوم درکشور یونان
  • معاف از پرداخت مالیات
  • پایین بودن سطح هزینه های زندگی و تحصیل نسبت به باقی کشور های اروپایی
  • دسترسی ساده به ویزای طلایی اروپا با هزینه های بسیار کمتر
  • موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به ایران
  • اخذ کارت اقامت ۲ تا ۵ ساله برای فرد و خانواده ی او با دریافت اقامت یونان
  • ارائه ی مجوز برای تحصیل فرد و خانواده او در منطقه ی شنگن
  • توانایی تبدیل اقامت های کوتاه‌ مدت به پاسپورت یونان
  • با دریافت اقامت یونان شما به سادگی از شرایط اقتصاد و تجارت جهانی برخوردار می شوید
  • امکان انتقال اقامت یونان به اقامت باقی کشور های شنگن
  •  اقلیم آب وهوایی زیبا و منحصر به فرد در کنار ضریب امنیت بالای آن

اخذ اقامت یونان بوسیله ی اثبات تمکن مالی

قوانین تصویب شده کشور یونان برای مهاجرانی که قصد اثبات تمکن مالی برای دریافت اقامت یونان را دارند بدین صورت است که شما باید حسابی در یکی از بانک های کشور یونان باز کرده و به سفارت جهت اثبات تمکن مالی خود ارائه کنید، دریافت اقامت یونان به این شیوه دوماه زمان لازم دارد. 

کل این فرایند پس از دریافت ویزای تایپ C و تایپ D شنگن برای خانوادتان، شما نیاز به سفری کوتاه مدت برای اجرای فرایند های اداری و بانکی تا آماده شدن کارت اقامت یونان خواهید داشت. در این سبک اخذ اقامت یونان، فردی که تمکن مالی خود را اثبات می نماید لزومی به کارکردن یا سرمایه گذاری در این کشور ندارد و به حساب بانکی او مالیات تعلق نخواهد گرفت.

مدت زمان مورد نیاز برای تمدید تمکن مالی یونان چقدر است ؟

این نوع اقامت در ابتدا به صورت یک دوره ۲ ساله و بعد از آن به صورت دوره های ۳ ساله تمدید می شود. ابتدا نوع اقامت شما موقت و قانونا بدون شرط حضور خواهد بود، که بدون حضورتان تا ۲۶ سال قابل تمدید است.

اخذ اقامت گلدن یونان از طریق خرید ملک و زمین

در این شیوه ی اخذ اقامت یونان فرد می تواند بوسیله ی  خرید یک خانه یا چند ملک  به ارزش ۲۵۰٫۰۰۰ یورو برای دریافت اقامت یونان دست بکار شود. فرد متقاضی نه تنها هزینه ی کمتری را صرف خرید ملک خواهد نمود بلکه به راحتی میتواند از امتیازات ویزای طلایی یونان بهره مند شود. در این مورد اهمیتی ندارد ملکی که می خرید چه کاربری داشته باشد به هر حال به کارت اقامت شما بازه زمانی ۵ ساله اجازه ی اقامت داده می شود که قابلیت تمدید کردن نیز دارد. از طرفی شما میتوانید ملک های خریداری کرده را اجاره نیز بدهید اما همچنان اجازه ی کار کردن در یونان را نخواهید داشت و  باید در ۶ ماه اول دریافت کارت اقامت شما باید اقلا یک هفته را در یونان حضور داشته باشید.

به کمک این کارت بعد از گذشت ۵ سال با شرطی که ملک خریده شده فروش نرفته باشد و سابقه ی جرایم کیفری نداشته باشید شما اقامت دائمی یونان را دریافت میکنید و سپس تنها با ۵ سال دیگر پاسپورت یونانی میگیرید.

مزایای دریافت اقامت بوسیله ی خرید ملک ( Golden )

 

  • امکان دریافت اقامت مضاعف مادر و پدر خود و همسر
  • بهره بندی از اقامت مضاعف فرزندان
  • شرط حضور کوتاه مدت
  • بهره مندی از تمام حقوق شهروندان منطقه ی شنگن
  • برخورداری از مزایای تجارت جهانی و سهولت سرمایه گذاری در یونان
  • هزینه های پایین زندگی نسبت به سایر کشور های اروپایی

اخذ اقامت یونان بوسیله ی ثبت شرکت

گرچه در گذشته اقتصاد یونان با مشکلاتی مواجه بود اما هم اکنون با سرعت خوبی در حال ترقی و پیش رفت می باشد. از همین رو دستور کار دولت جهت توسعه ی برنامه ی ها اقتصادی و نیروی متخصص شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاری و دریافت اقامت یونان بوسیله ی ثبت شرکت در این کشور فراهم کرده است. برای ثبت شرکت شما به مبلغ اولیه ی ۲۵۰٫۰۰۰ یورو نیاز دارید و می بایست سایر هزینه های آن را نیز مانند مالیات در نظر بگیرید.

اخذ اقامت یونان بوسیله ی تحصیل در این کشور

برای تحصیل در یونان باید توجه داشته باشید که در دانشگاه ها و مراکز دولتی آموزش به صورت یونانی و در مراکز خصوصی آموزش  انگلیسی می باشد. نظام اموزشی در یونان مثل دیگر کشور های اروپایی برنامه آموزش ابتدایی و متوسطه را به مدت ۱۲ سال برنامه ریزی کرده است و سپس دانشگاه به سطوح متفاوتی اعم از مرحله ی اول ،دوم و سوم دانشگاهی در کنار سطوح غیر دانشگاهی دسته بندی شده اند. دانشگاه های یونان برای پذیریش شما و ارائه ویزای دانشجویی از شما مدرک زبان و CV تحصیلی تان را در خواست می کنند. آزمون مشترک نیز همان IELTS و TOEFLمی باشد

چگونه پاسپورت یونان بگیریم؟

پس دریافت اولیه ی کارت اقامت یونان به یکی از شیوه های ذکر شده در بالا، این کارت دو سال اعتبار دارد و در این مدت اگر هدف شما اخذ پاسپورت یونان نباشد لزومی به حضور دائمی شما در خاک این کشور نمی باشد. اما چنانچه قصد دریافت پاسپورت یونان را دارید باید بدانید  علاوه بر حضور مستمر حتما میزان دانش و فرهنگ و زبان شما در مورد یونان سنجیده می شود.  

 


:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan

عرضه وب سرویس های بیمه 

 

 

مطابق گزارش مکنزی، اکوسیستمهای مورد انتظار برای ظهور تا سال ۲۰۲۵، درآمدی بالغ بر ۶۰ تریلیون دلار یا تقریبا ۳۰ درصد درآمد جهانی را به خود اختصاص خواهند داد. بیمه در بیشتر این اکوسیستم ها حضور غیرمستقیم اما تاثیرگذاری دارد. بیمه گران برای این حضور، نیازمند بهره گیری از یک پلتفرم دیجیتال برای مرتبط بودن با تمامی زنجیره ارزش اکوسیستم ها هستند. محصول ای پی آی (API) کلید اصلی این اتصال می باشد. در راستای این واقعیت، بیمه ملت می کوشد تا با فراهم ساختن مجموعه ای کامل از وب سرویس های بیمه ای به شکل ای پی آی باز، به توسعه کسب و کارهای مختلف و از جمله استارتاپهای حوزه اینشورتک کمک کند. این کسب و کارها نه تنها بوسیله ای پی آی های بیمه ملت، سرویسهای بیمه ای مختلف را به درون کسب و کارهای خودشان می آورند، بلکه از مزایای بکارگیری سهل خدمات بیمه‌گری آن بهرمند می گردند که موجب افزایش نرخ رشد کسب و کار و جلب اعتماد مشتری می گردد.

سازمان ها و شرکتهایی که قصد دارند دارایی‌های دیجیتالی خود را به صورت ای.پی.آی در اختیار سایر کسب و کارها قرار دهند و از این طریق کانال درآمدی تازه ای را ایجاد نمایند نیز بایستی مسیر برنامه ای.پی.آی خود را همراه با نگاهی محصول-محور به آن تدوین نمایند. در واقع باید گفت که امروزه ما نیاز به ایجاد کسب و کاری مدرن مبتنی بر ای.پی.آی داریم و این فقط درباره ارائه وب سرویس به توسعه دهندگان شرکتهای دیگر نیست، بلکه شامل تغییر در ماهیت عرضه و تقاضا و هم چنین خلق ارزش نیز می‌باشد. پیاده سازی یکسری وب سرویس به تنهایی باعث دگرگونی یک سازمان نمی‌شود. چگونگی عملیاتی سازی برنامه ای.پی.آی نیز حائز اهمیت است.

خدمات دیجیتال بیمه ملت تک اولین و بهترین انتخاب برای کسب و کارهای متفاوت و استارتاپ ها می باشند. بیمه ملت پلتفرمی خلاقانه و نوآور در صنعت بیمه داری باز را برای پاسخگویی به نیازهای مخاطبان فراهم ساخته است. ما در بیمه ملت می‌کوشیم تا با داشتن نگاهی محصول محور به برنامه ای.پی.آی، ارزش کسب و کاری درستی را از طریق عرضه وب سرویس، در اختیار شرکتها، استارتاپها و توسعه دهندگان نرم افزار قرار دهیم.

مسیر عرضه وب سرویس

زمانیکه ما در بیمه ملت بحث تحوّل دیجیتال را آغاز کردیم، یکی از اهداف اصلی ما عرضه وب سرویس بیمه ای به کسب و کارها و استارتاپهای بیمه‌ای و غیربیمه‌ای بود. از همین رو با توجه به وجود سیستم اختصاصی و متمرکز بیمه گری (Core Insurance) در بیمه ملت، تعریف و یا سفارشی سازی محصولات بیمه ای مناسب استارتاپ ها و نیز پیاده سازی این وب سرویسها توسط تیم آی تی به سادگی قابل انجام می باشد.

اولین قدمی که ما برای عرضه این وب سرویس ها برداشتیم، قرار دادن آنها بر روی یک ای.پی.آی منیجر بود تا با کمک آن بتوانیم مدیریت ارائه محصول ای.پی.آی خود به متقاضیان را به درستی انجام دهیم. با کمک این ابزار ما می‌توانستیم فرایندهای گزارش گیری، کنترلی، نظارتی و تنظیم دسترسی استفاده کنندگان از وب سرویسهای خود را به راحتی انجام دهیم.

قدم بعدی ما ایجاد یک پرتال کسب و کاری-فنی بود تا صاحبان کسب و کار و افراد بیزنسی را با جزئیات وب سرویس بیمه‌ای خود و کاربردهای مختلف آن آشنا کنیم. همچنین بتوانیم تجربه توسعه دهندگان این شرکتها را در بکارگیری وب سرویس هایمان ارتقا دهیم. اینکار با ارائه راهنماهای فنی مناسب در پرتال ملت تک انجام شد تا توسعه دهندگان و برنامه نویسان شرکتها به راحتی بتوانند اولین برنامه تست خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از وب سرویسهای ما پیاده سازی کند.

همچنین در این پرتال جدیدترین و به روزترین مقالات و مطالب در خصوص مفهوم ای.پی.آی، بیمه گری باز، اینشورتک و خدمات نوین بیمه گری دیجیتال منتشر می‌شود تا علاقمندان بتوانند به طور کامل با حوزه وب سرویس بیمه و کاربردهای مختلف آن بیشتر آشنا شوند.

این پرتال با استفاده از راهکار استارتاپ ناب و تفکر طراحی توسعه یافته در کنار دریافت بازخورد و یادگیری از مخاطبان، به ارتقای محتوا و ساختار آن کمک خواهد کرد. در نهایت پشتیبانی مناسب از صاحبان کسب و کار و توسعه دهندگان فنی در استفاده از وب سرویس های فوق یکی از موارد مهمی است که در دستور کار ما در زمینه توسعه ی وب سرویس بیمه ملت قرار گرفته است.

ما می کوشیم با شناسایی و حل پیچیدگی ها و مسائل عرضه محصولات بیمه ای به شکل وب سرویس، گردش کارهای درون سازمانی و تعاملی خود با استارتاپ ها و کسب و کارها را به شکلی چابک ترسیم کنیم تا فرایند بکارگیری خدمات بیمه گری باز ما توسط آنها (در قالب وب سرویس) در کوتاهترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

دو نمونه از وب سرویس های عرضه شده

بیمه ملت قصد دارد محصولات مختلف خود را به شکل ای پی آی باز و در قالب وب سرویس در اختیار کسب و کارها و استارتاپ های مختلف بیمه ای و غیربیمه ای قرار دهد. ما در نقشه راه خود عرضه انواع وب سرویس بیمه از جمله وب سرویس بیمه شخص ثالث و حوادث راننده، بیمه بدنه اتومبیل و موتورسیکلت، بیمه آتش سوزی و زلزله منازل مسکونی، بیمه مستمری زنان خانه دار، بیمه مسئولیت مدنی آسانسور، بیمه مسئولیت پزشکان، بیمه عمر و سرمایه و بیمه های درمان گروهی را برنامه ریزی کرده ایم و آنها را بر اساس بازخوردی که از استارتاپها و شرکتهای مختلف دریافت می کنیم، در اولویت عرضه خود قرار خواهیم داد.

در ادامه به معرفی بیشتر دو محصول از وب سرویس بیمه ملت می پردازیم که در حال حاضر به شکل وب سرویس توسط چندین کسب و کار بیمه ای یا غیربیمه ای در حال استفاده است:

وب سرویس بیمه مسافرتی

مسافرت یکی از عواملی است که برای گذران اوقات فراغت انتخاب می شود. در طول سفر نیز مسافر انتظار دارد زمانی را که برای استراحت خود در نظر گرفته است، اگر حادثه ناگهانی برای او یا همراهانش اتفاق بیفتد، از نظر مالی نگرانی نداشته باشد. بنابراین هنگام مسافرت به یکی از کشورهای خارجی باید از بیمه سفر استفاده شود تا مسافر بتواند در مواقع لزوم از آن بهره‌مند شود. پوشش بیمه مسافرین عازم به خارج از کشور تضمینی است مناسب برای کسانی که به قصد گردشگری و یا دیدار از اقوام و یا خانواده خود، شرکت در سمینارها و یا کارهای اداری یا تجاری و … به خارج از کشور مسافرت می‌نمایند. خریداران این بیمه نامه یا با قصد و اطلاع خود و یا با درخواست سفارتخانه کشور مقصد اقدام به دریافت این بیمه نامه می نماید.

وب سرویس بیمه مسافرتی ابزار مناسبی است برای حفظ سلامتی در برابر اتفاقاتی که ممکن است در حین سفر برای مسافر بوجود آید، بطوریکه می تواند هزینه های مالی و استرس های ناشی از آن را در مسافرت کاهش دهد. اکثر ما زندگی پرمشغله‌ای داریم که باید بین زندگی و کارمان تعادل برقرار کنیم. بیمه مسافرتی در مقابل هزینه‌ها در هنگام درمان بیماری یا اتفاقات ناگهانی از مسافرین حمایت می‌کند. در صورت نداشتن بیمه در سفر، مسافر مجبور می شود که هزینه های یک درمان جزئی یا یک جراحی کوچک را جبران نماید که این امر به نوبه خود می‌تواند هزینه های گزافی را بر دوش مسافر بگذارد.

برخی از ویژگی های وب سرویس بیمه مسافرتی ملت عبارتند از:

  1. رقابتی ترین قیمت بازار
  2. منطیقه بندی مناسب
  3. ارائه پوشش های متنوع و ویژه
  4. وجود شرکتهای کمک رسان معتبر
  5. پشتیبانی مناسب و مستمر

این وب سرویس بیمه ای توسط استارتاپ‌های حوزه گردشگری و توریسم، آژانس‌های آنلاین فروش خدمات مسافرتی  یا همان OTA ها، کارگزاران فروش بیمه و تجمیع‌کننده‌های بیمه‌ای قابل استفاده خواهد بود.

 

وب سرویس بیمه حوادث انفرادی

در بیمه حوادث، فرد می‌تواند با پرداخت مبلغي جزیی، خود را در مقابل كليه خطرات ناشي از حوادث مشمول بيمه تحت پوشش بيمه قرار دهد. در اين نوع بيمه خطرهاي ناشي از حوادث در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مكان جغرافيايي تحت پوشش مي باشند و كليه خطرات اعم از شغلي، تحصيلي،‌ تفريحي و … را در بر بگيرد. چنانچه فرد بیمه شده‌ توسط وب سرویس بیمه حوادث انفرادی، در اثر مصدومیت ناشی از حادثه فوت شود، تمام سرمایه مندرج در بیمه نام به کسی که نامش در بیمه نامه بعنوان ذی‌نفع قید شده است، پرداخت می‌گردد و همچنین در صورتی که برای بیمه شده در اثر خطرات تحت پوشش، حادثه‌ای پیش‌ آید و منجر به نقص عضو گردد، با توجه به کلی و جزیی بودن نقص عضو، غرامت پیش بینی شده در بیمه نامه به وی پرداخت خواهد شد.  بیمه حوادث انفرادی هم چنین در صورتی که بیمه شده براثر وقوع حادثه دچار مصدومیت شده و جهت معالجه خویش متحمل پرداخت هزینه گردد، هزینه درمان او را مطابق عرف حداکثر تا سقف مبلغ مورد تعهد پرداخت می نماید.

 

تمام اقشار جامعه بدون محدودیتی می‌توانند از انواع بیمه‌نامه‌های حوادث انفرادی استفاده نمایند. در این بیمه  خطراتی همچون فوت، نقص عضو، از کارافتادگی دائم و کامل و نیز از کارافتادگی موقت روزانه و هزینه درمان ناشی از جراحات بدنی که در اثر حادثه پوشش داده می‌شود. در این نوع بیمه نامه تمامی خطرات ناشی از کار و ورزش نیز تحت شرایطی می‌تواند تحت پوشش باشد، و چنانچه بیمه شده‌ای در اثر مصدومیت ناشی از حادثه فوت نماید، تمام سرمایه مندرج در بیمه نامه به ذینفع پرداخت می‌شود. همچنین در صورتی که برای بیمه شده در اثر خطرات تحت پوشش، حادثه‌ای پیش آید و منجر به نقص عضو گردد، با توجه به کلی و جزیی بودن نقص عضو، غرامت پیش بینی شده در بیمه نامه به وی پرداخت خواهد شد. بیمه حوادث انفرادی بیمه ملت علاوه بر پوشش های فوق، غرامت روزانه بستری شدن در مراکز درمانی مجاز را از روز چهارم و حداکثر تا نود روز پرداخت خواهد کرد.

برخی از ویژگی های وب سرویس بیمه حوادث انفرادی بیمه ملت عبارتند از:

  1. رقابتی ترین قیمت بازار
  2. ارائه پوشش غرامت روزانه بستری در بیمارستان ناشی از حادثه
  3. پرداخت سریع و به موقع خسارت‌ها
  4. سهولت در استفاده از وب سرویس: عدم نیاز به انتخاب طبقه شغلی در فراخوانی وب سرویس به منظور ارائه بیمه حوادث انفرادی برای اقشار مختلف، سهولت پیاده‌سازی وب‌ سرویس و همچنین تسریع در فرآیند صدور

این وب سرویس ها توسط استارتاپ‌های حوزه خدمات عمومی مانند نظافت، تعمیرات ساختمان و سایر سرویس های فنی (برای نیروهای فنی و خدماتی خود)، استارتاپ های حوزه خدمات حمل و نقل و گردشگری، راهنمای شهری و رزرو اقامتگاه (برای مسافر و یا راهنما)، استارتاپ های تاکسی اینترنتی و پیک موتوری (برای رانندگان خود)، استارتاپ های ارزیابی و کارشناسی خودرو (برای کارشناسان خود)، استارتاپ های حوزه خدمات پزشکی و تناسب اندام، بازاریاب های شبکه ای، کارگزاران فروش بیمه وتجمیع‌کننده‌های بیمه‌ای قابل استفاده خواهد بود.



:: برچسب‌ها: وب سرویس بیمه، وب سرویس، وب سرویس بیمه ای، ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan
خدمات انجام پایان نامه

انجام پایان نامه همیشه از دغدغه های دانشجویانی بوده که در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا دکتری در حال تحصیل هستند. از شروط فراغت از تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دکتری ارائه ی پایان نامه می باشد.

 
دپارتمان پژوهشی سفیر در زمینه ی پایان نامه به دانشجویان خدماتی از قبیل نوشتن سمینار ، ارائه ی موضوع پروپوزال و مشاوره انجام پایان نامه خدمات ارائه می دهد. 

انجام پایان نامه همیشه از دغدغه های دانشجویانی بوده که در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا دکتری در حال تحصیل هستند. از شروط فراغت از تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد دکتری ارائه ی پایان نامه می باشد. پایان نامه مقاله ای است که با توجه به رشته و تخصص دانشجویان بر اساس موضوعی خاص از طریق تحقیق و یا انجام آزمایش ، برای بیان نتیجه ای علمی گردآوری و تهیه می شود.

انجام پایان نامه

به صراحت می توان گفت پایان نامه مهم ترین بخش تکمیل تحصیلات دانشجویان است اما دانشجو دقیقا از کجا بداند انجام پایان نامه را از کجا شروع کند، چگونه به اتمام برساند و در انجام پایان نامه چه المان و فاکتورهایی را باید رعایت کند؟

تمامی این ها مواردی هستند که کارشناس های ما در تمامی مراحل انجام پایان نامه با مشاوره ها و راهنمایی های دقیقی که بر اساس تجربه و تخصص خود دارند در کنار شما هستند و مفتخرند شما را در گسترش تحقیق و توسعه ی علم و دانش کمک کنند.

تفاوت های انجام پایان نامه ی ارشد و رساله چیست؟

هر دانشجو در پایان تحصیل خود ملزم است تا مقاله ای بر اساس تحقیق و پژوهش های خود در رابطه با رشته ی تحصیلی اش ارائه دهد که این ارائه می تواند انجام پایان نامه، تز یا رساله باشد. اگر چه بعضی از دانشگاه های فرقی بین انجام پایان نامه های ارشد و رساله قائل نمی شوند اما این دو کلمه در عمل تفاوت دارند.

  • تفاوت از نظر نگارش

رساله ی دکتری بسیار جامع تر و مفصل تر از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد باید تهیه و ارائه شود چرا که در رساله نیاز است تا کوچک ترین جزئیات و اندیشه ها کامل بیان شوند. به همین دلیل پروپوزال  پایان نامه ی دوره ی ارشد و دکتری کاملا باهم تفاوت دارند.

  • تفاوت نوآوری در پژوهش های انجام پایان نامه ی ارشد و دکتری

از شرط های اصلی انجام رساله دکتری پرداختن به موضوع جدیدی است که تابه حال کسی به آن نپرداخته و یا حتی حل مساله ای است که کسی تا امروز موفق به حل آن نشده است. این درحالی است که در انجام پایان نامه ی ارشد شما میتوانید پژوهش خود را در راستای تکمیل تحقیقات و مطالعات فرد دیگری پیش ببرید.

  • تفاوت از هدف نگارش پایان نامه های ارشد و دکتری

پایان نامه در حقیقت برای دانشجویان تمرین تحقیق و پژوهش است و هدف از انجام پایان نامه ی ارشد آشنایی آنها با اصول و روش های تحقیق و پژوهش است، در حالی که هدف از رساله دکتری بیان ایده و راه حلی جدید است که قابلیت اجرا داشته باشد برای اموری که بی جواب و بی نتیجه مانده اند. لذا در این مرحله، از دانشجوی دوره ی دکتری انتظار می رود پژوهش خود را با تسلط و مهارت بر اصول پژوهش بدون نقص انجام داده باشد.

چگونه پایان نامه بنویسیم؟

با آن که شرط اصلی فراغت از تحصیل برای دانشجویان یعنی انجام پایان نامه کاری بسیار دشوار و خسته کننده بنظر میرسد اما میتوانید تصور کنید وقتی نتایج چندین ماه زحمت خود را که حالا تکمیل شده است در دست بگیرید چقدر شیرین و لذت بخش است. لذا برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب و موفقیت آمیز، بهترین راه برای نگارش پایان نامه توجه به فاکتور های اساسی در نگارش پژوهشتان به همراه راهنمایی و مشاوره های کارشناسانی است که تجربه ی کاری موفق در زمینه رشته ی شما  دارند.

  • ابتدا حوزه ی پژوهش خود را که به آن علاقمند هستید انتخاب کنید.

پژوهش شما در طی روند انجام پایان نامه باید دو ویژگی مهم داشته باشد اول آن که مرتبط با رشته ی شما باشد و دوم آن که علاقه ی زیادی به آن داشته باشید تا در طول تحقیقات برای انجام پایان نامه تان خسته و دلزده نشوید.

  • پرسشی ارزشمند متناسب با کار پژوهشی تان انتخاب کنید.

پرسش اصلی که پایان نامه ی شما در تمام بخش های خود می کوشد پاسخی مناسب و شفاف برای آن بیان کند شالوده ی اصلی تمام فعالیت های انجام پایان نامه ی شما را می سازد. توجه  و دقت در انتخاب پرسش کمک می کند با دید باز تر  و منظم تری به کار های تحقیقاتی خود بپر دازید و مشکلاتی که در مسیر شما وجود دارند را بهتر و سریع تر شناسایی و بر طرف کنید. در نهایت محتوایی اصیل و متناسب با ارزش ها و نیاز های جامعه ی آموزشی کشور ارائه دهید.

  • همراه هان خود را در نگارش پایان نامه تان به درستی انتخاب کنید.

استاد راهنما و استاد مشاور به همراه خود شما گروه اصلی را در نگارش پایان نامه ی شما می سازند. غم انگیز آن جاست که استاد راهنمای پروژه تا آن اندازه مشغله داشته باشد که نتواند به پروژه و مشکلات شما رسیدگی کند. لذا افرادی را انتخاب کنید که علاوه بر مهارت و تخصص در حوزه ی پژوهش شما زمان کافی برای پیگیری امور شما در طی روند انجام پایان نامه تان داشته باشند.

  • منابع تحقیق خود را به درستی انتخاب کنید

برای دستیابی به منابع پژوهشی می توانید ژورنال های پژوهشی مشابه را بررسی کنید و از افراد معتبر در این زمینه کمک بخواهید.

  • پروپوزال پایان نامه ی خود را آماده کنید

پروپوزال شما باید به طور شفاف پرسش اصلی پایان نامه ی شما و نحوه ی دستیابی به پاسخ و اجرای آن  را توضیح دهد.

ساختار عمومی نوشتن پایان نامه چگونه است؟

این ضوابط اجرایی در نگارش پایان نامه در برخی دانشگاه ها متفاوت است که باید آن را از دانشگاه خود در ابتدای امر پیگیری کنید ببینید به په صورت است اما حالت کلی در انجام پایان نامه ساختاری که ما در طی جلسات مشاوره انجام پایان نامه ذکر میکنیم به صورت زیر می باشد:

صفحات اولیه عموما شامل عنوان  و پیشگفتار، تقدیم نامه، سپاس نامه، صفحه ی فهرست مطالب می شوند
صفحه ی امضا و چکیده ی پایان نامه
مقدمه در جهت معرفی پژوهش های روند انجام پایان نامه تان
بدنه ی پایان نامه که شامل مراحل، یافته های پژوهش و نتایج حاصل از پژوهش شما است
بیان نتیجه گیری و خلاصه ی ارزشمند از انجام پایان نامه ی شما
منابع
پیوست های پایان نامه

مشاوره  انجام پایان نامه پزشکی

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت

مشاوره انجام پایان نامه معماری

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی برق

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی برق قدرت

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی برق کنترل

مشاوره پایان نامه مهندسی برق مخابرات

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی پزشکی

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر

مشاوره پایان نامه مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی مکانیک

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی مکانیک ساخت وتولید

مشاوره انجام پروژه تاریخ

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی مکانیک طراحی کاربردی

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی مکانیک جامدات

مشاوره پایان نامه مهندسی مکانیک سازه های دریایی

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی مکانیک سیالات

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی مکانیک تبدیل انرژی

مشاوره پایان نامه مهندسی مکانیک کنترل ارتعاشات

مشاوره پایان نامه مهندسی برق الکترونیک

مشاوره انجام پروژه ریاضی | مشاوره  انجام پروژه مهندسی برق

مشاوره انجام پایان نامه ریاضی

 

  • مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی

  • مشاوره جهت مدل سازی و شبیه سازی
  • آموزش نکات نگارش و تحلیل پایان نامه و مقاله و سمینار از طریق ارتباط مستقیم با مولف
  • مشاوره انجام پایان نامه
  • خدمات آموزش نگارش پروپوزال و پایان نامه و مقاله در رشته های فنی ومهندسی توسط افراد خبره
  • آموزش حرفه ای و تخصصی در زمینه های مختلف بهینه سازی و پیاده سازی مقالات و مدلهای ریاضی
  • مشاوره نگارش پایان نامه
  • آموزش ارائه راه حلهای جدید و بهینه در حوزه های هوش مصنوعی .
  • مشاوره انجام پروپوزال
  • آموزش مدل سازی و شبیه سازی
  • مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و isi
  • نگارش ومدلسازی وارائه و اکسپت مقاله در ژورنالهای معتبر داخلی و خارجی بر اساس لیست وزارت علوم
  • مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی
  • مشاوره نگارش پروپوزال
  • تبدیل پایان نامه و کارهای پژوهشی شما به کتاب با بهترین کیفیت محتوا و چاپ و کمترین هزینه
  • ترجمه متون مقالات و تحقیقات از انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با بالاترین کیفیت و کمترین زمان
  • استخراج مقاله از پایان نامه
  • مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
  • کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
  • کارگاه آموزشی رساله دکتری
  • مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • چاپ کتاب
  • ترجمه مقالات به انگلیسی
  • پایان نامه مهندسی مکانیک
  • مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری


:: برچسب‌ها: انجام پایان نامه , پایان نامه , مشاوره انجام پایان نامه , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : payan
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد